Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom i oczekiwaniom informujemy, że nasze biuro rachunkowe właśnie zaczęło wdrażanie nowego systemu skanowania faktur SALDEO.
Pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas, skanowanie będzie można zrobić w każdej chwili i z dowolnego miejsca. Skany należy zamieścić na chmurze.
Archiwizacja faktur będzie od nowego roku w formie elektronicznej, nie będziemy już archiwizować faktur w formie papierowej.
Nie będzie tradycyjnych pudełek z dokumentami tylko elektroniczny plik z zapisanymi fakturami.
Firmy, które do tej pory nie otrzymały loginu i hasła do naszej chmury w najbliższych tygodniach taki dostęp dostaną.
Aby zalogować się do chmury należy wejść TUTAJ
W zakładce strefa klienta wpiszą Państwo wygenerowane przez nasze biuro login i hasło.
Po wybraniu właściwego folderu umieszczą w nim Państwo zeskanowane faktury.
Jeśli Państwo nie posiadają skanera można zrobić zdjęcia telefonem i na takiej samej zasadzie przesłać.
Będzie również możliwość dostarczania faktur tak jak dotychczas w formie papierowej do naszego biura.
Faktury będą skanowane na naszym skanerze i zaczytywane do systemu księgowego.
W razie pytań prosimy o kontakt!