System skanowania faktur
Biuro rachunkowe Rachmistrz
Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom i oczekiwaniom informujemy, że nasze biuro rachunkowe korzysta z systemu skanowania faktur SALDEO.
Pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas, skanowanie będzie można zrobić w każdej chwili i z dowolnego miejsca. Skany należy zamieścić na chmurze lub przesłać przez aplikację.
Archiwizacja faktur odbywa się w formie elektronicznej. To oszczędność miejsca i czasu przy szukaniu dokumentów.
Aby zalogować się do chmury należy wejść tutaj:
W zakładce strefa klienta wpiszą Państwo wygenerowane przez nasze biuro login i hasło.
Po wybraniu właściwego folderu umieszczą w nim Państwo zeskanowane faktury.
Jeśli Państwo nie posiadają skanera można zrobić zdjęcia telefonem i na takiej samej zasadzie przesłać.
W dalszym ciągu jest możliwość dostarczania faktur w tradycyjny sposób w formie papierowej.
Faktury będą skanowane na naszym skanerze i zaczytywane do systemu księgowego.
W razie pytań prosimy o kontakt!